"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Thursday, October 23, 2008

Fara Tak Berkenaan Dengan Posting Dari Biskutliat

salam semua.. untuk pengetahuan semua fara tidak bertanggungjawab dengan kewujudan blog mommy otai ni. suma nya adalah sebab aku yang wujudkan blog ini dan hanya menyediakan ruang kepada fara utk posting sesuatu.

semua layout, gadget, widget ni aku yang masukkan. kepada yang masih tak tau, artikel2 kat sini sebenarnya banyak dari aku, aku yang post. semua nya mengikut kehendak dan fikiran aku sendiri. sila tengok pada pangkal setiap artikel siapa yang post artikel tu sebelum kamu semua mencemuh fara. kalu ada komen sila tinggalkan pesan kat ShoutMix atau komen terus kat artikel.

blog ini tak ada kena mengena dengan hidup sesiapa dan kami hanya menaip apa yang kami nak menaip. kalau tak puas hati dan rasa bagus sangat buat lah blog sendiri. memang kebanyakan aku copy paste sahaja dan ada juga yang aku taip sendiri. aku bukan pakar IT tetapi jika kamu pakar IT namun tiada satu blog pun dalam hidup kamu, jangan kamu nak kecoh yang mengatakan kamu adalah yang paling bagus. aku tak amik duit dan masa kamu untuk membangunkan blog ini.

tak puas hati lagi email terus je kat aku mr_sukor@yahoo.com atau add kat YM terus. bagitau apsal lu tak puas ati ngan blog fara ni atau artikel aku.

1 comments:

Anonymous said...

usefull uxeac

[url=http://tablffli.blogspot.com]table for flip[/url]
[url=http://digita-deskj-pirat.blogspot.com]digital deskjet pirate[/url]
[url=http://advanc-flop-googl.blogspot.com]advanced floppy google[/url]
[url=http://karaomerchantkid.blogspot.com]karaoke merchants kidco[/url]
[url=http://gscabag.blogspot.com]gsm card bagel[/url]

links kpx

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL