"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Wednesday, December 18, 2013

32 tahun


Meningkat setahun lagi usia suamiku,nyawaku,nafasku..
Moga bertambahnya usia,bertambah lagi kesabaran,kecekalan,kekuatan,ketabahan dalam mengharungi hidup bersama isterimu dan anak2 mu..

Tiada hadiah dpt diberikan selain kegembiraan melayari rumahtangga bersamamu.

Surprise cake n blackout mlm tu semua planning si kakak (ank yg sulong).. 
Memang menjadi sbb rmh glp gelita,msuk2 je anak2 nyanyi lagu Happy Birthday. Senyum2 malu dady nya.

Dorg dh fikir next year kejutan apa pulak ya! 😆😁







2 comments:

Anonymous said...

I enjoy what you guys tend to be up too. This type of clever work and coverage!
Keep up the very good works guys I've included you guys
to my own blogroll.

Feel free to visit my web-site - Recommended Web site

Momstoreretail said...

JOM DAPATKAN PRODUK KESIHATAN YANG BERJENAMA UNGGUL
www.momstoreretail.blogspot.com

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL