"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, September 28, 2008

CHACHA YANG GATAL2



MUKA CHACHA YANG NAIK GATAL2


ank mommy penyejuk hati mommy n daddy.
tp hari ni kakak cha wt perangai jee...
badan kakak cha naik gatal2..sian tul.
sakit sambut raye kot..
kat bobo,ketiak,dahi,kepala especially hidung tepet cha naik cam lecur2...
so sad..
g klinik smalam..doc ckp cha kena jangkitan kuman.
tp doc tk ckp pulak cmane leh kena jgkitan kuman tu..,
juz,doc pesan jgn makan seafood buat sementara..biar cpt baik skit die..
mommy tkleh control la tangan die garu kalo time tdo tu..sdr2 dh berdarah2 cha garu..
adoii aiii....
hari ni mommy msk mee goreng basah tuk berbuke..tp cha tkleh mkn..
mommy dh wt kan die sup ayam..mkn dgn macaroni..sian ank mommy





0 comments:

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL