"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, September 21, 2008

QURAN DGN MUDAHNYE

Sambil2 wat keje.. lawat ler laman we ni

http://www.quranexplorer.com/Quran/Default.aspx

kita boleh buka tiap2 hari sambil wat keje kat perjabat. Yang keja diperjabat, satu -dua Juz sehari,

InsyaAllah bolehlah khatam dalam bulanRamadan ini nanti...Laman web ini kita boleh dengar, baca dan fahami terjemahan ayat-ayat suciAl-Quran!

Laman web ini percuma dan tidak memerlukan sebarang pendaftaran.Hanya layari laman web berkenaan dan gunakan semua tools yang disediakan.

Lebih menarik lagi, ada disediakan tools untuk menukar font, terjemahandalam bahasa pilihan, pilihan juzuk, qari yang membaca Al-Quran dan banyaklagilah! Malah dengan membaca bersama dengan audio tersebut, kita bolehmemperbaiki sebutan dan bacaan kita.

Silalah layari laman web ini :http://www.quranexplorer.com/Quran/Default.aspxDan jangan lupa, klik forward.. dan sebarkan link ini kepada rakan dansaudara anda agar mereka juga mendapat faedahnya, insyaallah...

0 comments:

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL