"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Saturday, May 23, 2009

LAKSA PENANG


Jom makan...gmbo kuahnye tkde yer..sori...

9 comments:

Rashid said...

salam dik farah

ermm laksa penang tu. tapikan tak boleh lawan lagi laksa kelantan le..

mana kuahnya. ni tentu tak siap lagi ni.. hehe

mamadanish78 said...

eerrmmm..rajinnya farah ni memasak....sedapnya...:)

ONE ZABA said...

laksa tak mo la...tapi kalau laksam, tak makan nasik pun tak apa aku ni.

wanhar said...

pandainya farah buat laksa penang. terliur rasa walaupun belum tengok kuahnyamacam2 la mommy otai ni masak!

Tirana said...

Laksa penang is my fav food...hehehe..Dapat laksa penang, tak makan nasik pun tak pe

dayana said...

ye laksa penang cedap...den pun suko ...laksa penang satu!!!!

mrsjaddo said...

mana complete set nya farah?x aci la..half je nih.hihihi..laksa penag kalu pekat..pedas..masam2 sikit..kecur air liur.hehehe

mrsjaddo said...

mana complete set nya farah?x aci la..half je nih.hihihi..laksa penag kalu pekat..pedas..masam2 sikit..kecur air liur.hehehe

iera said...

knr..sepinggan tu tuk sorg mkn ke?byknye tlur...

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL