"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, May 15, 2009

SELAMAT HARI GURU


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Entry khas tuk semua rakan seluruh Malaysia yg bergelar guru..pengorbanan dan jasamu dikenang..rasenye ramai sgt kwn2 yg bergelar guru..tk tersebut nih..sudi2kan la amik kad dr farah ni ye..jadilah pendidik yg berhemah,tekun dan sabar dgn ape saja yg datang..guru tunggak utama dalam mendidik anak bangsa..

Farah cuba sebut nama2 rakan blogger yg bergelar guru..kalau tk tertulis tu mintak maaf ya..bkn sbb lupa tp farah tk tau ape keje sesetengah rakan blogger ni..hehe

Mama Danish
Ummie Eriy
Abg Rashid
W.Harizaitu
K.Azza
K.Zana
Ashady Smachian
Diyana n Dyani da Twin
Ela Qatar yg dh bersara(hihihiii)



Sudi2kan lah amik kad dr Farah ni..tak kire la baru nk jadi cikgu..sedang jadi cikgu atau ckgu yg dah bersara...
SELAMAT HARI GURU UTK SEMUA....



Tetibe rindu kat zaman sekolah dulu kala...tak kira la zmn sekolah rendah mahupun sekolah menengah kat Machang dulu..bestnyer..tp paling lawak kalo lawan cikgu..jht btul rase...kalo ade la cikgu2 yg terbaca blog farah ni..Ampunkan ank muridmu ini ya..hehee...
Terima kasih tk terhingga buat guru2 yg mendidik aku dari Tadika Kemas Kg.Bari Kecil,Sekolah Kebangsaan Bari dan Sekolah Menengah Sains Machang...



JASAMU DIKENANG...

12 comments:

ela said...

farahhh..tq so much..tak sangka ada insan yg masih ingat kat cikgu yg dah bersara ni hhehehehehhe

eriey said...

farah..tenkiyu kasi kad kat aku..mmmuahs..mun pom jadi cekgu jgk..cgu tuk cha tersayang laaaa heh heh kalo sudi sila la amik kad lam blog aku tu tempek yer...muahuahua

dayana said...

tengkiu2...

ONE ZABA said...

terima kasihhhhh!!!! selamat semua hari buat semua orang...peace!!!!

unwanted said...

thanks coz akak x lupe nk wish for future teacher jugak...hehe....akak keje as what ek?

"Guru Pembina Negara Bangsa"

mommy otai said...

>ela..msti la igt..ela cite kan ela ckgu english..hehe..tkkan ku lufer..welcome ela..

mommy otai said...

>eriy..alaalaa...welcome eriy..aku tau mu ckgu yg bekeng dop..hahahaa..aku malu la nk amik kad mu..aku buke ckgi tkpung..ckgi cha pon malas..hahahaaa

mommy otai said...

>dayana..welcome2..

mommy otai said...

>one zaaba..hehe okey..welcome..u deserve it!

mommy otai said...

>unwanted..akak housewife je pon..hehe...tp byk keje kalah GM tau...

Rashid said...

TERIMA KASIH DIK..

mommy otai said...

>rashid..welcome

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL