"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, May 1, 2009

MAGEE GORENG BASAH






Memandangkan peti aku dh kosong mosong..perut lapaq..duk mkn cekodok bilis je kekdahnyee..
Malam ni tk boleh tidak..kene jgk msk yg berat sket..hehe..siap lah magee goreng basah aku pye..time ank tdo leh la nk mkn magee kan..tp caye tak..aku mkn 5suap je..tk selera laa..
ermmm..ntah tk sdp ke nape..mulut taknak..waaaaaaaaaaaa....nk muntah lak rase..terus g mkn buah epal hijau..letih je msk magee lastly buang..bazir kan?

Esok aku g kenduri Ayu..ex SMACHian..dolu2 pye kwan baik...kat Ulu Jempol,Jengka..sekali dgn gather2 dgn mana yg ada...yg penting dpt jumpe pengantinnya..sbb jauh jgk dari Paka ni ke rumah die..aiseyy baru igt..hadiah tk balut lagi ni..luferrr laaa...Pada yg berkaitan dgn majlis kawen tu..kite jupe esk okehh...Jumpe lagi..Assalamualaikum..

7 comments:

Miss Jaz said...

salamm mummy..
lapar tul tgk mee tuh...
kim la kat umah jue skit...

Suzi said...

aik farah, takde selera pastu nak muntah tu...ada apa2 ke?? hihihi

CAsia said...
This comment has been removed by the author.
Redynne™ said...

uiks?

Farah memang tau.. dgn secara tetiba, perut ku seakan b'joget2 kelaparan..

waaaaaaaaaaaaaaaa....nak megiiiiiiiiii

kakchik said...

nampak maggie grg farah ni sedap je... kakchik blm pernah try buat. farah ni dah expert dah guna maggie buat masakan, tentu la sedap. tekak tak lalu tu... agak2 ada apa2 ke? hehehe

Rashid said...

Dik. mee basah satu.. banyakkan sayur k. Ops jgn lupa masukkan cili lebih sikit. Biar terangkat..

Anonymous said...

good, i just brought many some other new emo backgrounds on my blog
http://www.emo-backgrounds.info

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL