"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, January 1, 2010

NEBULISER LAGI...

Berikutan from last entry petang smlm kalo tk silap..byi2 still lagi ade..so mlm td kitorg bwk lagi Cha ke klinik lain pulak..

Memula ssh jgk nk pujuk Cha guna bnda alah tu..puas jgk la daddy nyer mcm ugut2 tknk bwk jalan2 kalo tk dgr ckp doc..pstu siap tawarkan coklat la ape la..nnt pegi 7E la..ermm sume tk jln..tp bila daddy yg amik alih pegang bnda tu..terus die syp..mgkin takut tgk doc yg pegangkan bnda tu.pstu tgk asap kepul2 keluar..of cos mcm felik la jgk!!

Kalau tgk gmbar n3 lps..die mcm tak nak sdut tuh...puas jgk la berpujuk...tp mlm tadi alhamdulillah..dh senang..n dah faham yg die tk sht...siap tk sabar2 nk pegi klinik..


Pastu aku pulak ckp..nnt kalo Cha guna bnda ni..gigi Cha putih...comey,cantik..baru lah die nk koranggg!!fuhh terlepas beban..(sbb memg ibu2 nak anak2 sht..tk mau sakit2)

Tiba time malam:

ubat semua dh telan..tp bunyi2 still jgk ade..kalau tgk dada n perut die mcm laju je gerak..buat aku takut lagi..maklum lah tk biasa..lepas tetamu kitorg balik,kitorg decide ke klinik lgi..

Memang die laju je tgu kat pntu rmh,tk sbr nk main asap tuh..hehee...

cha ckp "ermm nnt kite tgu baby keluar,kite bagi baby pon sdut ye momy..nnt gigi baby msti putih mcm gigi Cha jgk.."

"pastu momy pon try la jgk..nnt gigi momy pon putih jgk..momy try la yer.."


huhh...ape yg aku pujuk die,die bg kat aku balik..

cha..cha.....







5 comments:

mrsjaddo said...

semoga cha sehat.
sabar ye farah...Insyaallah x ape2 dia tu..agoknye lening musim hujan kot sana.sejok...

kakchik said...

salam farah.
kesiannya kat cha. kakchik ada tengok update farah kat fb tapi tak smpt nak tinggal komen.
harap2 asma cha dah kurang. sedih tengok dia kn guna nebuliser tu. kakchik mmg tahu sgt kerisauan farah tu sb 3 org anak2 sedara kakchik asma juga.

cTmaRina said...

sabor korah ek... tak kesah la mung sogok kan mende ngan cha tu janji die sehat.. kalo mung kena gune nebuliser tu pon mung belasoh je lah ek... cha makn ubat ok.. jaga kesihatan jangan bagi mommy n daddy risau.... cekNa doa cha cepat sehat nanti buleh gi skool!!!

zaitu said...

kite tipu dia...dia pcaya hbs nk bg mak n adik dia plak...itulah budak2

Putri said...

lepas pada ni, mintak2 cha dah x dekati kucing lagi.. huhuhuhu.. sedih tullah..

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL