"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Thursday, December 31, 2009

ASMA!!!!???

Dari mlm td Cha tk tdo sgt..naik rimas die kejap balik sana..kejap pusing sini..sdr2 ade kat celah ketiak momy..dh msuk katil mommy n daddy..rasa2 bdn makin pns..kepala sejuk..tp kaki tangan n bdan die pns sguh2..

So,pagi2 td dh keluar bwk die ke klinik sekali cek up mommy dh msuk 34weeks..tk lama dh ni nk meletopss...time doc cek Cha..doc ckp ade asma..siap ade byi2 time die bernafas..pttla mlm td asik byi2 je..tp aku tk pasan lak itu asma..sbb tk pernah lagi Cha kene cmtu...Jadi doc bagi sedut dgn bnda alah tu..memula mcm tknak..mgkin tkut agknye sbb tgk kua asap2..tp lps pujuk2 n daddy yg pegangkan baru ok..alhmdulillahhh..

Lepas ni tk boleh lagi main2 kucing..tkut alah lagi n asma makin teruk..doc ckp kalau bkn dr baby asma,umur 8thn dh hilang asma ni..insyaallah..




Bagus ank mommy..ikut ckp doctor..hehee...

8 comments:

eynda said...

Alaaa...cian cha...

mommy otai said...

sian sguh eynda..tk lena tdo kitorg..

aliadijamina said...

Moga lepas nih tak kena asma lagi yer cha....rehat yerrrrr

mommy otai said...

>alia..tq yer..wei mane ko lame tkdo nih..windu ler..dh la aku tk lame nk duk kg dah..tgu due..

iNa said...

Cian cha...
mkn ubat tau...
take care cha...

CatlinaFly said...

ciannye cha...moga cepat sembuh ye cayang..

wanhar said...

moga cha cpt hlg asma tu

annie- suzz-anne said...

sy pn kne sedut bnde tu mse kecik2,. mmg xboleyh maen kucing lgsg n habuk mmg xboleyh., huhuu n until now., i cant touch a cat., sbb dah tbiase., but d good thg is., d last time i rmmbr i had tht "sedut thingy" is when i was 6 years old., so., cha., jgn maen kucing and k.nor, try to keep her away from habuk2.,
cha,. cepat sembuh!!!! =DDD

and another thg, no melons, okie., huhuu

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL