"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, December 18, 2009

NASI AYAM BUAT MERTUA

My mil datang rmh petang smlm..tdo satu mlm..n pagi2 td dah ke JB..rmh sil kat sana..saja jalan2 cuti2 ni..bwk ank2 cuti sekolah..aku jgk tk dpt ikut..Mr.Laling kerojer..ape nk buekk....kalo aku ni badan satu dh ikut dah..tp apakan daya berbadan dua dan tiga..hehehe..tkut jgk kalo g jenjalan without my hubs ..kang jadi pape ssh jgk kan..tahan je laa...

Licin nasi ayam ni diorg mkn mlm td..siap tk ckup..sian pulak..

6 comments:

mrsjaddo said...

farah,

sdplah tgok tang ayam & sambal tu.
lagumana resepi dia?ajarlah sara...sara fail sokmo tu nk buat.

terliurla.... :)

iNa said...

nyum..nyum..sedapnye nasi ayam tue....best..

mommy otai said...

sara..ayam tu bese farah perap dgn kicap manis n madu je..tkdok ape2 rhsia..pstu goreng jgn api kuat sgt..kalo dok nnt itam gile2..ehehee...

>sambal tu..letak lada besar,cili padi(kalo suke),garlic 2ulas,cuka,garam,gula n cili sos sket..

mommy otai said...

ina..kalo mls..nsi ayam la skmo jadi mangsa ehh..heheee

mommy otai said...

>sara..tertgl se bnda laa..buah tomato se lagi..blend sekali yer..heheee

alia said...

nasi ayam tu nampak menyelerakan....nak sikit

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL