"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Monday, December 7, 2009

MENU MAKAN...

Menu time malas2..buat mee rebus..teringin sgt nk mkn mee rebus bile hujan2..dpt semangkuk dh kenyang gile..lame tk msk lps raya haji ritu..mood nk msk tk dtg2..sbb kemaruk duk mkn daging bakar..ermmm bestnyer..tk sbr tgu raye haji dtg lagi..




time malam Mr.Laling tapawkan aje ns kukus..nmpk sdp..dan memg ok laa..sbb kuah pekat2 gitew..tp bila dah habes separuh kat atas tu..telek2 tgk nasi bawah tu mcm dah basi..lendir2..adehh sabo je laaa...ratah ayam aje laa..tkde rezeki...

tapi mcm skit hati sguh bile mkn makanan yg basi..tk puas hati..siap mulut bebel2..bebel sorang2 plak tu...

5 comments:

mrsjaddo said...

ishh..jahatnye org yg jual makanan basi..tp sedap lah nmpk nsk kukus tu.kt mane jual ni farah?

mommy otai said...

sara..ns kukus ni paka mariiii..sini memg glem sguh nasi kukus ni..ntah la sara nasib ek dpt basi..
mgkin sbb duk terperuk dlm bungkus tu lame sgt pns2..so jadi wap2 die lame2 n basi laa..nnt dtg paka kite belanje u tau...

oNi said...

ngidam makan nasi kukus?
ganeh!!!
ohooo-

wah cha pun ada psp mcm uncle!

hidup psp!! hidup psp!! (tibe tibe isim dan berkobar-kobar)

mommy otai said...

dok ngidam laa..sbb tiap2 hari aku leh g beli..kalo j.co tu ye jgk tkdok sini..:P

bkn psp cha pon..psp daddy die laaa..
tp cha main kaloh momy die..
mu nk ajok cha lawan game mane..kabo je..huahuahuaa..

oNi said...
This comment has been removed by the author.
 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL