"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Monday, December 21, 2009

AKHIRNYAA...

Alhamdulillah akhirnya...
dpt jugak aku mkn J.co idaman hati..dah lama ngidam..tp ssh btul nk mkn..
nasib la kwn tlg belikan..ain..oni...sky n nadia..tq atas2 usaha2 anda pegi beli dan tlg bawak balik..jauh perjalanan J.co ni..dari KL,ke K.T..ke Paka balik..hehehe..terharu sbb kwn2 beli...

Yang coklat2 tuk mommy..yg stobery tuk cha..



Lepas ni lena la tido mommy..

13 comments:

ain_atro said...

aku lok terliur tgk... huhu

Cikmin said...

huhuhu...cikmin aritu pun ada ngidam makan ni..seb bek dpt....

mommy otai said...

>AIN..TKPE MU TIAP BULAN G KL..ANYTIME LEH SUH CIK ABE MU BELANJE..AKU NI NASIB LA ADE AIN..HEHEE..

>CIK MIN..NGIDAM JGK KE..HEHEHE..LWK JE RASE KAN..TP SIYES LPS NI LENA TDOKU..LALALLAAAA

oNi said...
This comment has been removed by the author.
mommy otai said...

>oni..aku nk tye gok beno2nyer..hahaa
tp dok berani..

oNi said...

ampun ain. hahaha

mommy otai said...

aku ponnn...;)

ain_atro said...

berasa hati...:(

mommy otai said...

oni ah ni..kene pujuk ain..

oNi said...

oh sayang ku ain. maafkan kekanda kiranya kakanda melukai perasaanmu dan jco jco itu..

sesunggguhnya; kakanda tidak berniat untuk mengata donut adinda.

kakanda disini amat menyayangi adinda dan.. chelsea

ololololo.. auuu cakk.. auu cakk..

meh sini nok tlg suap jco jco.

er..ke ngajuk ngan farah.. kekasih lama xxx.. :0

oNi said...

ain yg cantik. ain yg comel. ain yang manja..

:P :P :P :P :P :P :P

oNi said...

:))

mommy otai said...

oni siuttt...kasih lame gile mung..:P
ain dok ngajuk dgn aku pn..yer tau doh aku gura gitu skmo...
mu tu kene pujuk balik duyong mlm ni gok

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL