"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Tuesday, June 23, 2009

BACKDATED


Time abah datang ritu..aku segar bugar betul...mane tak nye..tk lekat rmh..asik berjalan je keje..abah bawak kitorg g Mesra Mall..mkn2 kat food court..aku hentam balance nasi ayam cha..pstu mkn balance sizling yee mee my mom pye..sdp gak laa..boley la tahan..tp kureng sbb adk aku order yg byk cendawan tu..aiseyyy..naik muak..

Start preggie ni..perut asyik angin je..pagi petang mlm asyik kembung je perut..cam baby2 pulak..memulas tk tentu psl..rase2nye mkn tk la byk..cuma mgkin skip2..so msuk angin..


Pastu teman Pak Cu Ih g cari barang die kat Al-Ikhsan..tapi budak kenit ni tk sah kalo tk pow barang tuk die..puas pujuk,kasut baru je beli..membazir..tp bkn nk dgr dahh...
Kalo ikutkan aku..aku heret je Cha keluar..cari coklat ke hape..tp dah Abah Ki die ade..msti la merengek dgn Abah Ki..ape nak sure dpt..yg aku geram,die nk sandal yg aku suggestkan ritu..beriya die taknak..tp kali ni beriya lak nk jgk..Cha..cha...sabo je la



6 comments:

ummumishkah said...

comel sandal tu..

s h u said...

sandal baru pulak cha.. uhuhuhu

naurah makwa said...

cute mute sandal itew

ONE ZABA said...

wah....buat baling buah mangga baguih sandal tu...hehhh...hehhh!!!

Mama-Danish & Sarah said...

pernah makan mee tu...tak suka ngan cendawan dia gak.

Suzi said...

pandai cha...merengek pada org yg sudi layan hihihi...dptlah sandal baru...

mama dia jeleslah tu...

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL