"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Wednesday, June 3, 2009

LAST DAY KAT KG

Errmmm..lps knduri tu..petang dlm kul 6pm kitorg gerak ke K.Terengganu..sekali hantar my SIL balik johor..smbil2 tu ke Giant sbb daddy nk belikan spek tuk my fil...dah lame tk bertkr...
Dah puas memilih kitorg posing laa...sume tak tau muke akan masuk my blog..wah wahhh..tlg jgn cakap yer..hehee

my MIL..cha n SIL




ni la Long Cha..(panggilan tuk maklong..die tk kasi pgil mak long sbb tk kawen lagi ni haa..)so pndekkan jadi Long je yer..pape la aiman tk kisah..
Cha baik gile dgn Long die sekarang..sbb tau ape yg die nak..sure Long die belikan..ank sedara sorang katekan..pndai je duk bodek Long die nk itu ini..ishh...
Kalo Long die ckp takde duit..msti Cha jawab.."alaa Long draw la money nnt!,draw kat Maybank"..sapo nk jawab cmtu..
















2 comments:

Naura said...

lekas2 la kawin..bleh dapat title mak kat depan tuh..kah..kah..kah..

mommy otai said...

>naurah..pndai yer die..hehee

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL