"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Monday, March 2, 2009

SOTONG REBUS

Menu tuk cha rini..
sotong rebus serai lengkuas...
senang kan..mudah dan tk berminyak..hehee..
petang ni la plan tuk bukak pose aku..
tguuu..

9 comments:

biskutliat said...

bukan sotong singgang ke ni :-O

mommy otai said...

ermm sama je kot...sume leh panggil ekk..hehe jgn panggil goreng udah ler...hehee

hana said...

bagus mommy dier watkan lauk yg berkhasiat! ker malas?? ekekekeke... cha cha... mintak sket cha! hehehehe

mommy otai said...

>k.hana..mls dan rajin sume ade.hahaha...alaa pose2 ni tk larat laa..huahuaaa

Suzi said...

apalah hana ni mommy cha tu mommy yg perihatin pasal mknan anak dia lah hihihi...

dulu2 mak akak pun selalu masak lauk sotong mcm ni sampai satu hari tu adik termuntah mkn sotong tu...lepas tu dia pun tak suka mkn sotong...so pasal kesian kami sekelurga tak mkn sotong dah lepas tu kalau dia ada kat rumah...

Rafizah Nordin said...

huhuhu sian cha...
mommy pose cha kene makan yg simple2 jek.tunggu le cha dah pandai demand,siap farah kene masak bagai2...hahaha!!

mommy otai said...

>k.suzi..ntah akak kan..makanan khasiat ni kan..hehe..ape la k.hana tu..

lor ye ke..sian kat adik kan..agknye terkene sotong tk fresh kot ekk..tp cha ni memang suke la seafood..risau gak kdg tu..

mommy otai said...

>k.fiza..itu laa..mgu ni hbeskan pose gnti kalo leh..sementara dady keje siang..hehe

ala cha ni demand akak..tp tgk mood laa..kadang die mtk ..tp momy die yg mlas..wakakkakakaaa...

kakchik said...

hok ni hok paling sedap ni

tamboh-tamboh kalu ado telo

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL