"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Saturday, January 17, 2009

LAGI2 NASI KERABU

mee goreng kerang tuk breakfast pagi ni...
hehe mee goreng tanpa sayur..
cha dgn daddy kureng sket sayur mayur ni..
lagi pon tgh clearkan esbox..sbb esok nk balik kg daa...
habes mulut mommy gatal2 merah2..tergaru2 je la rini...
nyesal lak mkn skit td.

pelik ekk..byk tul entry aku letak nasi kerabu...
tak tau la nape..kalo leh tiap hari nk makan nasi kerabu..
nasib la pasar mlm ade 2kali je seminggu..
dan En.Hubby yg mengikut aje aku nk mkn nasi kerabu ni..
tq daddy...

8 comments:

Rashid said...

sedapnya..
ada orang kata nasi kerabu ni banyak sampah.. sape ekk kata gitu.. ada le..

ayie_helena said...

wahhh bestnye nasi kerabu akak tu..hehe...nak cket???cian akak eaa merah2 dah bibir tu..ngee~~
xpewlaa kak..ape2pun akak ttp nampak cwit!heee....

mommy otai said...

>rashid..sampah ke..kerapoh kot..hahahaa..
tp tk suke mkn gaul2..

>dayah..itu la psl..dgil ekk

kakchik said...

kakchik suka dua-dua tapi nasi kerabu lagi kakchik suka terutama kalau ummi yang buat.

hai... dah lama tak makan mee goreng kerang ni, pasang angan-angan dululah.

esok nak gi Hayaki makan ngan teman sekerja.

mommy otai said...

>k.chik..ape2 saje masakan ibu memg tiada tandingan kan..hehee

haa esk sila la pegi mkn oke..hehee

ela said...

farah nok balik kg? jelesss2...tapi lagi jeles tgk mee goreng farah yg basah2 tu...sedey..sini takda mee kuning apalagi kerang uhuhuhuhuhu...farah weh...pos la doha skit......


P/s..asyik mkan nasi kerabu..mengidam ker? hihihi..cha cha.....nak adik tak?

Anonymous said...

aku nak makan gak..waaa...bila la....ekk...ko pos a kat aku sini poen....

kyoko said...
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL