"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, December 28, 2008

CARDS FROM SISTER...




kad salam maal hijrah khas daripada kak kasiah yusoff..
hanya kenal die arena blog..
tp senang sekali dpt kad daripada kak kam..
tq kak..nnt bagi lagi tau..
penuh skit blog farah dgn kad..hehe..







kad daripada k.linda a.k.a k.yong yg very2 da senior person..hehee..
sonotnyeee dpt ramai kawan...
terima kasih daun keladi semuaa..
muahhhhss...



3 comments:

kakyong said...

TQ Farah kerana sudi menerima gift yang tak seberapanya ini. Salam..

eriey said...

ramainye saing farah..peramah sgguh saing aku ni hehe

ryani said...

1st...happy belated anniversary my dear...sori lambat wish..bese la bz & x online (refer blog..hehe)

2nd...happy belated besday 2 cha mucuk2...semoga jadik anak yg solehah...nak jadik anak solehah ni, mommy kena ajar anak pakai baju yg cover2...no sleeveless & short skirt anymore ok :P

3rd...slm tahun baru hijrah 1430..& slmt thn baru 2009..semoga tahun baru ni membawa 1000 keberkatan kpd kita semua..dimurahkan rezeki dipanjangkan usia..InsyaAllah

4th...thnx 4 d cards..nanti i tepek kat blog yer...


5th...the most important...my besday esok..jgn lupe..muahahahaha!!!

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL