"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Tuesday, December 16, 2008

TAG PERTAMA

Ini tag pertama yg aku dapat..baru perasan tghri ni..
di kirim oleh k.yong...http://alynxz.blogspot.com/..
anyway tq k.yong..sudi bagi tag kat farah...
















gambar kurang jelas sbb snap dari album kawen kami..kitorang tk buat majlis bersanding..simple2 je..hehe

1. Pada yang telah berkahwin, anda dikehendaki postkan gambarperkahwinan anda dlm blog anda...


2. pada yang belum berkahwin plak, postkan gambarperkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri...contohnyer perkahwinan X-kekasih ker, kawanbaik ker,artis populer ker..tak kiralah,asalkan ianya membawaseribu erti buat anda...


3. jangan edit2 tau gambar2 tue..


4. kalau banyak postkan gambar2 lagi baguih


5. o.k tu jer,senangkan...then forwardkan ler tag nie pada 5orang yg anda rasa patut diforwardkan..k, selamat menjawab tag...

nk tak nak..kena jugak bg tag ni kat 5 org yg kite nak bg..ssh skit ni..tp dah ada dlm kepala laa..hehee..

rasanya nama2 di bawah ni leh wt dgn baik..sbb diorg sanding sakan dan gambar pon cantik2..
LILY
JAWS
ERIY
MAYA
EN.RASHID
SEKIAN..SELAMAT MENJAWAB TAG..

11 comments:

Mama Danish said...

thanks mommy..nanti tag pertama dari ore deh..hehe

ryani said...

tgk tu..saje je takmo tag aku ni..

jaws said...

adoi susah nye tag ni...erm..xmau buat buleh...hehe

eriey said...

ahaks..dpt tag dr farah..alamak album duk pahang ler..camne nih..???

mommy otai said...

usahakan la..hehe..tkpe la..bilo2 pong wt la...
haryani..kite dh tgk pics kawen demo..ni bg kat ore lain yg kito tk tgk lagi ler..hehhe

mommy otai said...
This comment has been removed by the author.
azza_irah said...

sangat comei...akak pun dpt tag ni dr jue..lum buat lagi..hehee

mommy otai said...

sbb tu tk bg kat akak..dh tau akk pemes..hehe

Rashid said...

Sama ngan azza, dh dpt tag ini..
hanya senyuman terukir.. t.kasih ekk..

ryani said...

dan dan tu tulih nama penuh aku..hampeh tol minah ni..x bleh aku nak secret2 gitu..hahahhaha

μάγά said...

fara..
maya x der simpan satu pun gambar kenduri kawin yang maya pernah hadiri... :(

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL