"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Wednesday, April 1, 2009

EMERGENCY

Hari isnin mil kene msuk wad kerana pening kepala mcm nk pitam,satu badan berpeluh,
muntah tk henti2..sampai lembik tk leh nk bangun..
pegi hosp Permaisuri,terus kene tahan ward..masuk air..
Lepas tau je,siap2 baju sume terus balik kg...
darah mil tgi skit dlm 166/109 camtu..
tp bila dh msuk air dan inject ubat,pening die dah hilang..alhamdulillah...
cek darah dan lain2 takde prob pulak..

pic atas 1st day mil masuk ward..nk cakap pon tak larat...

2nd day,time my mom datang melawat die..dah makin ok..mata sembab sbb mlm tu die
tdo dengan lenanya...air pon dah tk payah masuk lg...

my sil..sorang dr JB,sorang dr KL yg smpt balik time mil msuk ward..



petang tu dh siap sume check up n takde prob,doc kasi mil balik rmh...
aku balik ke paka mlm tadi sbb tinggalkan rmh dalam keadaan bersepah..hehe..
Mr.Hubby keje mlm ni..then,pagi esk kitorg balik ke kg semula sbb nk ke Kedah,
kg sebelah fil..jenguk atok kat sana..Kepala Batas...
doakan kesihatan mil ya kawan2...



2 comments:

kakchik said...

Salam farah.
KakChik doakan MIL farah akan segera sembuh. Ada anak menantu menjaganya dengan baik, insya-Allah dia pasti cepat sihat kembali.

mommy otai said...

>k.chik..tq k.chik..harap2 cmtu la jgk..inysyallah

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL