"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Tuesday, April 7, 2009

LUNCH + DINNER = LUNNER!!!

Dah 2 hari kitorg ber LUNNER aje!!mkn pagi,then lunch lewat..dh dkt2 nk dinner..
sng keje aku tk pyh bekalkan lauk tuk daddy..leh la diet ek..sng cite..
Tgk byk buah mangga dr kedah ritu,aku wt kerabu mangga cmpur dgn bilis..sdp,msm2,pdas,
sume ade..aku ratah cmtu je..


dan kari ikan tanpa santan..ilham dr mek alia..hehe..tq sis..
leh la jadi menu diet gak..cuma aku tkde daun kari je time menumis..kureng la naik bau die..
sama jgk cam nk gulai kari bese tu cuma tk letak santan aje..


lain2 aku goreng ayam dan sambal udang baring againnn...sampai habes stok dlm peti tuh..hehe


8 comments:

aliadijamina said...

hooooyeeeee..farah pandai...
leh makan kari banyak2..tak yah takut dah pasal tinggi kalori segala..kari dah tak ader santan..
best..best..

mommy otai said...

>alia..sila sila alia..hehee..jom kite berdiet..muahahhaaaa

Idayu said...

ayu pn ada byk stok udang baring ni..camne ye nak wat sambal nya.ada resepi tak kak?

mommy otai said...

>ayu..smbal udang baring ade kat n3 bawah tu..ayu tgk laa..sng je ayu

kakchik said...

pandai la farah ni reka perkataan baru, hehehe. lauk-pauknya sempoi je tapi gerenti sedap tu... kecur dah air liur kakchik ni. baru jam 10.20 ni, isyk.

mommy otai said...

>k.chik..ala saje2 tk tau nk letak tajuk ape k.chik..hehe..sdp jgk k.chik dh tu je yg ada..mkn je la

Mama Danish said...

sedap tgk kerabu pauh tuhh...rs trliur dhni..sib baik xpreggy

mommy otai said...

>lili..cpt2 la preggy..aii rela g anto kat u..heheeee

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL