"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Wednesday, April 1, 2009

KETAM MASAK MERAH



Tq sil sbb bawakkan ketam berlada ni tuk kite..hehe..
die singgah kat rmh aku otw balik KL petang td...drive safely ye sis..
maklum laa kete baru tuu..hehe..
aku ratah je ketam2 tu..dgn kacang pnjang goreng..
mls nk msk nasi,nnt byk kena kemas pulak kat dapur tu...
esok2 pagi dh nk balik Kedah..
sape ye gang2 blogger yg stay kat sane?

8 comments:

Rashid said...

Farah,

Wowww ketam masak merah berlada.. ishhh bila agaknya dapat rasa farah masak ni.. duk asyik tgk pic je ni..

dik.. moga gembira sepanjang kat kg tu..

pssttttttt gembira dalam suasana yang baru..

EzaJay said...

sedapnye ketam...dah lama x mkn ketam...meleleh air liuq ku ini..

mommy otai said...

>abg rass..tq bro..

bergumbira itu yg pasti..hehe

mommy otai said...

>eza..esk cari ketam tu tau..hehee

Suzi said...

sedapnya ketam...
nak balik kedah ye...selamat balik kg ...moga selamat sampai....

ryani said...

uit hang balik kodah??
apo laie..ajak je my. laling pi langkawi sat..hikhik

lalang said...

i pn dpt gak ketam 2..
pedas gile oww..
hahaha..

wanhar said...

emmmm bestnya ketam tu

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL