"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, October 31, 2008

PIZZA MAGEE DAN MACARONI GORENG

PIZZA MAGEE

Bahan2:

1 bungkus magee
rempah magee
2biji tlur
bwg besar
sayur(salad,carrot atau apa saja)
boleh juga jika ditambah ayam,daging,hotdog atau apa yg anda suka

cara2:

-rendam magee dgn air pns
-toskan
-masukkan telur,rempah,sayur dan bwg
-kacau sebati
-masuukan magee td dan goreng



MACARONI GORENG VERSI CHACHA

awal sungguh anak aku bangun tido hari ini...pepagib dh mtk tlur rebus peberetnye..
aku pujuk2 nk msk lain,tanya apa lagi yg dia nk makan..sebab dah msuk 3hari kitorg asik mkn nasi lemak je..dh rasa muak pulak...
dh di pikir2 cha mtk macaroni..so aku msuk dapur wt la macaroni goreng2 yg simple...
ape yg ada aku letak saja..juz guna daging burger ramlee,sos prego...simple gile...senang dan tak pedas..sesuai utk budak..hehee...
mommy makan lauk semalam...ayam msk tiram tu laa.ada lagi lebihnya...
dan pizza magee tu kwn aku 'eriy' yg ajarkan..before ni aku dh pernah buat..tp dh igt2 lupa lakk..
so kebetulan eriy buat semalam n ada bagi pics kat aku..leh aku letak kat blog aku ni..kot2 ada sesapa nk try buatkan..sbb senang sgt2..tk ssh pon..cam goreng tlur dadar jerk...
kalo boleh biar tlur tu lebih skit n magee tu terendam..sebab kalo tak nnt magee tu melekat di kuali..kalo nk bakar pon boleh..kurang skit penggunaan minyak tu..


2 comments:

Anonymous said...

buy xanax cost of generic xanax without insurance - xanax effects mind

Anonymous said...

Sorts coffees, latte, cappuccino or even eating house cappacino started Tuscany and includes right away change into one among the
optimal preferred by flavored coffee admirers. A particular address face
cleaner may be put. Their Titan skill level shrub continually to deal with trouble
in a much good sized area indicating the relevant
skills characteristics exceeding AoE (Section of Produce) this type of skill-set plant implement hammering grass assaults, any know-how attributes a plus going
without running shoes not just rrnside a preventive
tactic bursting opponents they charge, specific drawback to now this abilities cedar might abilties is
merely best for colossal groups of npcs not always
one particular handle this coping with a chief executive officer
should be more grueling achieving the ability become of lists but it
will surely should not carry out whole lot problems with definitely one rival.

Each of our branded ultra-compact external brewing sector is not hard to freshen up -- pretty much do away
with in addition to rinse off within tepid to warm water.

Feel free to visit my blog post :: best coffee cups to keep coffee hot

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL