"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Wednesday, February 4, 2009

MASAK LEMAK KUBIS+TELUR

Lauk yg sentiasa simple..tk reti yg berat2..nnt tk sdp kalo wt..ahakss..
ok la ade lemak2 sket hari ni..ada sayur++ikan++bawang++telur(sesat ni)
sgt sdp mkn dgn ikan goreng bersama sambal belacan atau budu!

5 comments:

fyzue said...

adehh..sdap tul..kubis nih peberet che abe..meh sini sket????hehe

eriey said...

heh..aku komen tuh farah..guna komp che abe..heeh

Rashid said...

lomak tuu. tapi yang bagus dik farah ni tak pernah miss tang tu. Macam orang kelatan pula dia ni.. huhuuu dah ketagih ketagih katakan..

Kak Noorma said...

Sedap tu masak lemak kobis, dh lama dh tak buat kat rumah ni...sebabnya, kalo masak, makan tak serupa ingat...yelah kena plak ngan sambal belacan, ulam2 dan ikan kering..kena masak nasi periuk besar lah jawabnyer...itu yg tak nk tu..habis diet akak ko ni...

PUPUT said...

maceh for the resepi..sy baru nak belajar masak..nak wat arini..utk berbuka..samat berpuasa..^_^

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL