"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Tuesday, February 3, 2009

MENU TGH MLM

Waduhhh...igtkan tk nk makan nasi..leh la skip cenggitu aje...
tp perut tak tahan maaa...asik joget2 je..
msk je la magee cintan perisa asam laksa..
byk gile mommy makan..
ermm..agak2 gemot ke tak ekk..huhu..

10 comments:

are said...

aduiiii...teliurla tgk megi tuu...sedapnye dgn rasa masam/pedas!!!

hana said...

alamak! mamee dh abis! nak nak nakkkk!

Tirana said...

Uishhhhh...berselera nampaknya mee tu... Nak kena masak gak ni..hehehe

YuS~N3 said...

hahaha..penah gak wat camni..konon nak diet x nak mkn mlm..sekali bila nktidur perut berkeroncong..terpaksa la bangun gak masak benda ni..

alia said...

makanan segera yg seimbang...ada sotong,telur,sayur..pendek kata macam-macam ada....

nuryah said...

adeh..meleleh air liur aku

Ct Marina said...

mak aih.. masing komen macam nak sedap kan hati mommy jer hikhik...takdek maknanye farah oi sekali makan tak naik nyer 5kilo..

megi ni tak gemok lah tapi cepat lapar balik.... memang sesuai makan tengah malam so bile nak tidur tak rasa mengah kekenyangan.

mommy otai said...

>are...memang sdp laa..tmbah2 dgn cili padi itew..

>k.hana..kite pakai cintan pye ni..sdp jgk la..sbb tkleh makan magee dah kan..boicott..hehe


>k.tirana..akak mkn magee jgk ke..heehe..dal daging la kakkk..hehe


>k.yus..ni je la makanan yg laju je msk ..dan laju je hbes ekk..hehe


>alia..tp kolestrol tgi gak maaa...


>jaws..lap la weh..ishh..nnt mari sini aku wt 4bukuh ko mu..hihihiii


>ct marina...diorg meme nk amik hati aku..hehe..tp betul ke tk tgi kolestrol..adehh..

dan resultnye..hari ni aku bantai lagi mage cintan ni again..tlggggg....

Isyrak said...

meggie tak gemuk la kak.. :P
leh kuruskan badan..
cube la makan maggie selama sebulan :p
hehehehe..compem kurus..

eriey said...

complete bhn2 lam megi tuh..sdapnyo..yam yam..peju brehi ssgt megi..sbukus smeta jah abiss..adehh..

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL