"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, February 20, 2009

MATA BERTENTANG MATA

Hye semua!

ermmm....hari ni daddy takde..naik kl dgn kwn die..ada hal anta kete..
so,peluang mommy tuk berjalan2 dgn cha amatlah cerah..hehee...
kali ni mommy plan nk pegi rumah k.ann..blogger jgk...b4 ni duk chat kat blog die..pstu ym plak..
makin hari makin rapat..tp tak pernah jgk berjumpe..kdg saje je plan2 nk g psr mlm..
igt leh la terjumpe cenggitu je..tp takde lak nk jupe kat situ..
ha...so hari ni aku redah je la ke rumah die..kul 2.30pm mommy sampai rumah k.ann..
tapi dah siap terlajak lagi...k.ann ni saje je tau tk bgtau rmh die yg no berapa...


Dah borak2 dalam setengah jam tu,k.ann jamu aku dgn sizzling ye mee..wahh sdp mantopp!!!
Masih terbayang ni haa..tp lupa lak nk amik gambo sbb dah asik duk borak2 sampai ke dapur tk renti2 duk ckp aje..Banyak tul mulut mommy...lupa malu kat husband k.ann..hehee..


cantik rmh k.ann..hijau sangat!

then,bersama pics anak2 kami...
psttttt...k.ann ank sorang je tau..ahaksss...
K.ann..kite jeles tau k.ann makan byk tapi tak gemukk!!!
K.ann janji nnt nk wt kek kan..cheese cake tuk farah tul tak?
nnt kalo wt laju je farah pegi lagi tau...hihiiihiii...
Lame gak duk lepak dgn k.ann...husband k.ann sporting duk melayan ank2 kat luar,
so panjang la cerita ceriti kami kat dlm tu..
dah agak 1jam tu mommy beransur laaa...
sbb nk ke dungun bwk cha jenjalan..sambil lepak dgn kwn kat sana..


on da way balik rumah..mommy tapaukan yong tau foo kat dungun tu...
sebelah air gelas besar..yong tau foo tuk bekpes pagi esok..
burger tuk mlm ni...
K.ann..teringt2 ni haa sizzling mee akak tadi tauu..
sedapppp!!! ;-)



neway seronok dpt kenal k.ann...
dah satu daerah tapi baru dpt jumpe...
first time blogger bertemu blogger...


8 comments:

Rashid said...

ermm mau jumpa gak..

mommy otai said...

>rasshid..meh laaa..sini..huhu

Ann De'houzze said...

oittttttt farah..apsal ambik gambo ank k.an mata kuyu tu...hihihi..ngantuk tu kot!

Suzi said...

syok tu dpt jumpa kwn ye...

hana said...

syoknyerrrrrrrrrrrr!!! nanti jumpa akak plak er! ekekekekeke...

mommy otai said...

>k.ann...abg k.ann la tu amik mata die cenggitu..ahakssss


>k.suzi..best..best dpt mkn2 org mskk.yehoooo

>k.hana..tgu akak balik mesia la ni..cha kan dh janji nk main beby..
pstu psssttt.....jupe bf die laa..hahahaaa

Tirana said...

bestnya dapat jumpa...kak tirana nak jumpa siapa agaknya ye..hehehe

mommy otai said...

>k.tirana jupe dgn farah jgk laa..hheeehehe..moga2 satu hari nnt..sbb saya peminat blog akakk..

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL