"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Friday, February 27, 2009

TALA SAMPAI MUAK

Iya..aku tau mesti pelik apehal minah ni asik duk tayang magee aje kan..
Aku pon tk tau la nape..tekak asik nk mkn magee aje..
kali ni magee kari laksa cintan...
versi ayam lak..sbb stok seafood dlm esbox dh licin..
mulut asik ckp nakkkkk aje laa...
kes berat dh ni gamoknye..
harap2 lepas ni tkde lagi la nk mkn magee..
agknye yg ni dh last kot,asik duk tala magee je beberapa hari ni...
yg penting sawi aku letak byk gile..ehehh...


gambo cha ni hiasan semata2...
takde kaitan..lps beli barang dapur td die nk naik benda alah ni..
lps tu die nak naik yg lain lak..kalo ada 10..10 tu la die nk naik wehh..
last2 kene cubit dek Daddy die..meraung gak la kejap...

p/s...aku siyes tk suke amir dpt g final...ssh bila sume benda kene vote..huhhh...

6 comments:

♥ Cik AyieHeL ♥ said...

btol laa tu kak..kite pn xsuke amir dpt g final..dahlaaa xbest langsung...vooodoooo laaa...menci amir...anti amir!!

Isyrak said...

megi jerk..
jgnla asyik makan megi jer..
bahaya tuk kesihatan mental dan fizikal..
nanti kepala pun botak..
ingatan pun kurang..

Ann De'houzze said...

hahaha...sama ah mcm balqis suka ngak naik kuda tu...pantang gi samamaju mesti naik punye......hahaha.....

KakChik said...

hehehe, makan maggie kalau dimasak cara sendiri ok lah juga. kakchik takleh nak makan sangat sebab tak pernah habis satu bungkus. kalau makan pun mee cintan yg sayur tu, makan dgn budak2.

jaws said...

aku pon tak suka amir tuh..tak menarik langsung la amir tu wat lawak.sapa la vote tuk amir nih..conpuse aku..

anawahid said...

betuiii.. betuiiii... ar fara, akak pon x suka... x sedap langsung si amir tuh...... apa2 hallll... menciii....

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL