"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, November 2, 2008

AUTUMN IN MY HEART

buat pengetahuan semua..aku tgh berangan sampai ke jepun...terpegun dan terkesima dgn keindahan autumn di sana...bila ek nk sampai..ehehheee...bila cukup duit la gamoknyeerr....
tkpe laa at least dpt tgk gmbo pon jadik laa...dari kwn baik aku..sya yg bulat di sana...tq sya...
nnt bg byk2 lagi ekkk....rindu kat ko..!!!






subhanallah...

4 comments:

Mama Danish said...

testing...

azza_irah said...

waaa...azza pun suka sgt tgk daun2 gugur nih.
mummy tgk entry azza tajuk guguran maple dr sheffiled...kwan anto 5 lai daun maple dr UK..huhuu..kita nak g tak smpai..dia kirim daun je lah...

eriey said...

tgk daun pun jadi la farah oii
kite ni kan bukannya byk duit nk sampai jepun nuh haha ade duit pun wat mkn angin hehehe

mommy otai said...

insyaallah satu hari nnt..ahaks

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL