"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, November 9, 2008

NOVEMBER 6,2008(3rd day)

hari yg cerah...dlam kul 11pg mommy bawak chacha turun kat playground tingkat 15..
ada swimming pool..dah lame die mtk nk turun cuma malas lagi nk bwk..so,hari ni jadual daddy pack jgk laa..mommy bawak cha main2...
suke sangat die dpt control sume..tkde org pon time tu..die sorang je putri yg main..




opss..sori..cha tercekci laa..tk bwk swimming suit die..









ni pon cha yg amik gmbo mommy...mommy tk ready lagi pon..nk mtk tolong mamat omputeh tu cam segan lak.dh la pakai seksi banget..hehee

b4 tu mommy dah janji dgn auntie ayu nk jumpe kat berjaya timesquare ni..memula nk suh die dtg lepak kat bilik je..tapau ape2 ke..leh lunch sesama..tp ssh gak die nk naik bilik..nk kena aku yg g turun amik die..sbb naik lift pon kena guna kad bilik ni..so,kitorg decide jumpe kat kfc berjaya tu...ayu datang dgn tunang tersayang..wahh..kunun2 gathering lah ni..tp bkn tiap2 tahun tau..heheee..ni cam meet auntie ayu jer laa...
siap tgk pic die tunang ritu..ermm cun jgk....teringat zaman2 aku tunang dulu...

insyaallah ku doakan sahabat2 ku ber2 itu berjaya ke jinjang pelamin..ameenn..jgn lupa jemput aku tau..nk jadik pengapit nih..ngeehngehhh..ada peluang ke jadik pengapit..ahaks..
dlm kul 1.45 tu diorg balik ke office..sian lak penat diorg nk kene naik monorail lagi..kfc yg lebih tu siap aku tapaukan ke bilik..sekali bag kfc yg besar gedabak tuh..tq mat jeli sbb banjer aku dgn cha..hehee...nnt belanja lagi tau..

ni baju daddy belikan tuk mommy..tak tau bile die g beli..mlm tu die kasi..tp die dh pesan pakai kat rmh..ishh saje je beli baju tkleh nk wt jln..


ni baju mommy beli sndrik time kua tu..murah je..hehee..


ni plak tuk chacha ksygn mommy...rasa2 smpn wt raya haji kot..ahaks..tak tau la kot tk tahan nk suh die pakai terus...tkut jgk kot daddy tk berkenan..tp daddy kate ok je..cun






continue...last day next page..



3 comments:

haryani3112 said...

tomei nye baju mommy..xpe baju cekci utk hubby je..huhuhu...weh ada masa visit my blog..tlg ajor nak buh nuffnang dlm blog leh x? dah regist tp x reti den nak buek...

Anonymous said...

ho...comey baju tu..tp lengan pendek la pulak kan

mommy otai said...

itu la psl..hehe

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL