"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, November 16, 2008

SAMBAL IKAN...

ermm..hari ni daddy gtau nk mkn kat rmh..keje yg die kena handle tu hbes ptg skit..so,die nk mkn kat rmh je..ermmm..ape ade ekk dlm peti..ikan,ayam,daging je..ala boring lak ayam daging ni..wt je la smbal ikan kembung..carik2 sayur pape yg leh cmpak dalam smbal ikan tu..tkde la sayur ..camne ni..last2,jumpe bunga kubis..hahahaa..ape lagi..campak jgn tk campak..


ni je la lauk kami tuk lunch..telur dadar kosong..dan sup kaki aym...sempoi2 je...mommy mls nk g paso..ahaks...sile sile...

2 comments:

Ambo said...

Ermmm..nyam² biso molek masok..

YuS~N3 said...

sedapnyo sup kaki ayam...

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL