"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Tuesday, November 11, 2008

LEA MUSA

ERMM...
Pelik lak tajuk aku kat atas tuh ekk...ekceli ni nama kawan aku kat SMACH dulu...selalu gak contct..kekadang tu ym...baru 2hari lepas aku chat dgn die..die bg gmbo die sekarang..
urat tendon ke ape namanye dh patah..ehh ke putus ekk lea..hehee...alaahhh..urat kat belakang tumit tu..cuba korang rasa..memang skit giler la pada sesapa yg kena cmni...
ni gmbo si mek lea kasi kat aku...n aku nk expose sikit kat blog aku nih...sbb ramai ex-smachian yg baca blog aku kan..so leh la tgk keadaan lea skrg...
kite doakan die sehat nnt..jaga makan,mkn ubt tauu...doa kami mengiringi lea selalu..amenn...


ni la kaki yg kene balut dek penangan main netball...nk belebe kang mu kate aku mak nenek lak!!

senyum control la tu..aku tau skit tuh....jgn di cabut lak simen kat kaki tu oitt...


alahaii..smpt lagi pose dgn balak ko..ermm harap ke jinjang pelamin yeahhh...ameenn sekali lagi..

5 comments:

norashady said...

Ermmm..Pengawas key dio nih dulu..

mommy otai said...

ermm yup...prefect..hehe...tq coming

norashady said...

Errrr..Mommy otai bila nak tambah sorang lagi ??? (Pertanyaan balas)

Nasim said...

Ingatkan gambo peserta sehati berdansa tadi, sebab ada laki dia sekali. Patah kaki sebab nari..apalaa

mommy otai said...

I ANYTIME..ALA ALA LA NI MINAH NI NARI..HEHEE..TERBOBER LAK

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL