"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Thursday, November 13, 2008

Cara - Cara Untuk Foward Artikel di Dalam Email Terus ke Blog Anda

1. gi kat setting

2. gi kat email, taip satu email mudah supaya senang untuk anda emailkan dari dalam inbox anda (sila lihat gambar di bawah)

3. pilih email yang anda ingin foward kepada blog anda. taip email yang anda telah cipta tadi (lihat gambar di atas dan di bawah)
4. tengok pada dashboard blogger anda dan klik pada edit post. sila refresh jika perlu.
5. edit balik email yang anda upload tadi. mungkin sedekit pemahaman bahasa pengatucaraan html diperlukan utk edit email tu supaya menjadi sebuah artikel yang cun. jangan lupa edit tajuk dan taruk label :p
6. Gud Luck!

2 comments:

Anonymous said...

Just satu cadangan mungkin pandangan, kalau boleh kalau nak forward artikel dari email jgn di masukkan sumer mende segala2 dlm email tuh, nampak serabut, edit sket. itu saje

biskutliat said...

mmg la kena edit camtu. x kan nak masukkan semua footer yahoo, iklan yahoo, email org foward.

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL