"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, November 16, 2008

DUNGUN GOLF CLUB

Lepas siap lunch yg ntah kul bape..cam super duper lunch lak..daddy ajk g jenjalan kat dungun..round2 tepi pantai..sekali daddy nk g tgk kelisa yg nk dijual..so,aku suh tglkan je kat golf club mengadap dpn itm dungun tuh..lepak jelaa.kat situ la port aku kalo tkde keje..kalo ada kete..n kalo daddy tkde...gossip2 je..ape lagi kan..jumpe kawan baik aku kat dungun tuh..die pon tkde keroje..dari kul 4.45pm sampai la kul 7.15..lame gile daddy tgl kitorg..ngorat ke ape ntah...


sambil2 tunggu daddy sampai..lepak kat dpn golf club tu..cha sebok nak naik scooter si 'maria'..layankan je laa...pstu mtk round lak..kwn aku layan jer..

pstu siap suruh aku naik lak..dok belakang tu..sbb daddy lambat sgt la mommy..wahh...kang pancit tayar ssh la plak..hehehee...on the way balik..chacha dah zzzzz...


0 comments:

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL