"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Saturday, November 22, 2008

PASAR MALAM SABTU

Petang ni jalan2 kat pasar malam paka..lebih kurang kul 6.15pm kitorg keluar rmh..beli pampers si chacha..ishh dh besar pnjg..ntah bila nk stop pampers ni..siang dh ok..mlm la still prob..sbb die minum air msk byk sgt...

pusing2 aku beli kue yg ada inti kacang,donut dan nasi kerabu..b4 ni datang tk nmpk lak nsi kerabu yg memikat hatiku..tetibe hari ni jumpe lak..cam best laa..tp memg best pon..aku suke sgt nasi kerabu..nk buat tak reti.lagi satu nk carik ulam2 tuh yg susah..nnt la satu hari nnt aku nk jgk try wt sekali ns kerabu ni...hehe..

lebih kurang stgh jam je pusing2 kat psr mlm ni..sbb daddy rushing nk g keja lak..kul 7.30pm punch..


ni la rupe nasi kerabu yg di tapau oleh aku...ermm kenyang....tp tkpe kan..sbb makan ulamnye yg banyakkk...hehee

5 comments:

Mama Danish said...

cdapnye nasi kerabu nih..tringatla plok nasi kerabu kg ni...hehe jd dok bli jubah???

μάγά said...

sedapnya.. dah lama x makan nasi kerabu :P

mommy otai said...

jemput2..mkn.hehee

Noorma said...

waa...best nyer g pasar malam.Kita kat sini dh lama tak pegi, asyik hujan jer tiap petang jumaat.

diani said...

ek eleh...saje jer oyat mkn kerabu/ulam je bnyk..padahal...he..he...

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL