"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, November 9, 2008

NOVEMBER 7, 2008

last day bekpes kat big apple BERJAYA TIMES SQUARE HOTEL & CONVENTION CENTER...
kat atas tu bekpes ank ksgyn ku..chacha..bese die suke mkn roti canai..dh 2hari die dok lenjan roti canai dgn hotdog tu..so,hr ni die mtk spaggeti lak..dgn tlur..
ni lak bekpes daddy..nasi lemak sambal bawang...rendang ayam..ermmm...
msti korang tgu mane menu mommy kan..ahaks..tkleh tgk daa..sbb mommy amik 2,3 plate...hahaaa...nasi,pstu buah sume tuh...kue ape laa..hahhaaa...tu tkleh tnjuk tu..nnt korang kutuk aku..aku tau laa

ni tgu daddy cek out dulu..cha muke selenga...tp smpt lagi amik gmbo die last kat sofa die duduk memula datang ritu..



us again...kat dpn reception tu..thanks pak cik guard..aku pon tk psti ape bangsa die...tp cam tk phm sgt bahasa die..agk2nye org vietnam kot..tp yg aku tgk kat hotel ni..memang 90% sume org bangla keje..dr house keeping smpai la banquet tuh..mana org mesia nk dpt keje kan..sume dh di conquer..wallahualam...
meneruskan perjalanan ke destinasi..stop sekali di temerloh..daddy smoke...ngantuk katanya..aku pon dh lentuk dgn cha...


masuk ke semambu sbb kete dh kene service...angkat je cha dgn tdo cmtu..nsib la waiting room die ok..sbb tmpt tu baru...


daddy kat reception...daddy cakap service kali ni memang lame laa..tuk 20,000km..sekali air cond daddy ckp...fuhhh lame gilers..
tak lama our princess bangung titon...ermm trus aktif laaa....


ada lak kids corner kat ujung belakang waiting room tuh..kebetulan die je sorang budak time tu..apa lagi...conquer beb...


ntah ape bnda nama bnda ni...aku pon tmpang main sama




amik gmbo sendirik..hehee



daddy pon tmpg main gk la gamoknyerr...


kalo korang terror cuba teka mana satu cha buat..mana satu daddy die wtkan..hehe..ada la iras2 kan...even senget benget...hehee..practice make perfect kan..


hampir2 4jam jgk la menunggu..ya allah bosan yg amat..ishh..serik rasanye..sabo je laa..menduga keimanan btul..hehe..tu gmbo si chacha lepas mkn...kami selamat makan dlm kul 5 lebih la..




ermm ni meter kete lepas service...lupa lak bila the next service...rasa cam tknak ikut kot..ehhehee...


kami selamat sampai di paka pada pukul 6.45 ptg..alhamdulillah..hujan yg lebat menyambut kami di teratak buruk kami ni...alhamdulillah...





0 comments:

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL