"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Monday, November 17, 2008

DUNKIN DONUT

daddy sampai dari kl dalam kul 7.15pm..rasa2nye laa...yeyeaayy daddy bawak dunkin donut..best best..tp kecik2 je laa..sini ada je big apple tp cam saje nk dunkin lak..takkan nk kirim j.co lak.sian die kene g pavi semata..ermmm...daddy balik..tk smpt mndi ape..dok tnjuk kete yg diorg g usha..evo tu laa.white color..memang cun laa...pstu aku ckp.."ehh beriya dgn kete org nk beli ni..nk beli jgk ke..?"saje je pnskan line.."tak la mommy..tmpang naik kwn pye dh la dulu"..hehe..aku sound je.."nnt kaye kite beli 4bijikk."wakakkaa...gile ape..

so,mlm ni mommy dan cha melenjan je la donut yg kecik ciput tu.dh la tgi kalorinye..tp tkpe..nk mkn pye psl..rugi diet ye tak...tak best sgt daa...cm boring je n muak..manis..cha yg mkn hbes separuh..nape?tak caye ke?


ni la budak yg kuat makan..ishh..suke senyum2 tau.



ni lak budak yg tgh kemaruk dgn walker die..ya allah sabar je la aku..tiap hari die dok dlm benda alah nih..g ke mana2 naik walker die..sabo je la..rasa cam dh nk patah dah tu..tgu masa je laa..
itu la mek cha..



3 comments:

Mama Danish said...

erm cdapnye donut tuh cha...mntk sket bo???haha kalah baby dok rukah naik walker tuh...

mommy otai said...

tau la..hncus la nk tgu buleh baby lain gak..wkakkakaa

ryani said...

dunkin mmg x sodap dah kan..lg best jco/big apple..hehhe..

tu tanda2 cha saje nak suh mommy beli walker baru utk adik nti..hiks :P

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL