"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Saturday, November 15, 2008

OVER DOSE

Nak dijadikan cerita...aku baru perasan botol vitamin cha ni dh kurang byk btul..rasanya baru lagi 4hari lepas ada dalam separuh lagi isinya...tup2 hari ni..tgk la berapa bijik lagi yg tgl..adoi..rasa2nya budak ni lenjan mkn cukup2 vitamin ni..hengat ni coklat ke hape..

ni penutup nya yg dh buruk..kesan die gigit..sah2 la die makan time mommy masak ke,mandi ke,solat ke..silap aku jgk..sbb tk smpan tmpt tinggi..risau jgk ni kot ade side effect ke hape..korang rasa ada kesan ke ek kalo overdose..

patut la die asik nk makan je 2,3hari ni..kadang tu mintak nasi 4kali sehari..pelik tul aku dgn daddy...igtkan sesaja la nafsu makan die membuak2...tp bila dah kantoi psl vitamin ni..baru la aku tau nape die kuat makan sangat..







ni muka sememeh budak yg kene marah dek daddy die..bulat semacam je..tgk laa.relak je..tk takut pon...last2 mommy ckp leklok..hrp die dgr..yg pnting vitamin tu dh simpan tinggi..taknak la cha mintak2 nasi tgh2 malam..nk tdo tk bolehh...
errr..korang rasa bahaya tak vitamin ni kalo overdose?


3 comments:

eriey said...

cha..cha..sdap bokali..gnti cokelat.hehe stahu aku ler..vitamin nih xdok kesan mende..selera mkn bertmbh ler sket..kalo ubt tu yg xbleh nyer obedos..

Anonymous said...

ha..aku pun pernah try vitamin nephew aku...mmg sedap..rs nk lg.klu budak lg ler nk mkn weh..he..he.....tp ank sdara aku mmg jd berisai lps mkn vitamin..aku rs sbb tu ler aku makin membesar..he..he..(berebut vitamin ngan anak sdara pd 5 taun lps..HE..HE...)

biskutliat said...

cha makang vitaming dok bagi pun :'(

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL