"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Sunday, November 2, 2008

MEE GORENG SEMPOI CHACHA

burppp....wah kenyang bangat nih...ekceli ni mee goreng basah chacha..versi ank aku...
pepagi dah request..ok jgk sbb die leh gtau ape die nk makan...
pagi td chat dgn kwn kat jepun...menu die pagi ni nasi lemak rendang ayam..wahhhh...kecur liuq wa ckp...aku dok mesia ni pon jarang dpt rasa nasi lemak rendang tuh...sebenarnya malas...hehe...
memang malas pon sebenarnya...sebab nk kena cari barang2...daddy keje lak tu..taknak la ssh kan die g cari barang kat pasar...biasa tgu die off day baru leh cari lauk2 tuk msk2...baru best die ada kat rumah...biasa kitorg suka cari lauk basah kat tepi pantai dungun..fresh2..

insyaallah esok kitorg pegi kl..mommy ikut daddy kene pergi course..ntah la ape course tu sebenarnye..die cakap cam competition ke ape..seluruh mesia...siap ada explorace..wt dkt berjaya..tgu je la nnt ape program die..mommy hanya pemerhati..sebenarnya mls nk pegi..sebab boring..tp tkpe laa..temankan daddy drive..tk la die sorang2 je nnt..


MEE GORENG SOTONG VERSI CHACHA

2 comments:

azza_irah said...

salam mommy...
tringt mee grg basah masa study dl..ermm...yummyy....mcm nak kn goreng jugak la tghri ni..hehe

mommy otai said...

best..best..pebert kitorang mee basah..mee hailam..mee rebus..sume mee laa..ahaks

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL