"Ya Allah Ya Tuhanku.. ampunilah aku, rahmatilah aku, cukupkanlah aku, angkatkanlah darjatku, berikanlah aku petunjuk, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku"

guestbook

Thursday, November 20, 2008

MAGEE OH MAGEE...

Hujan masih tk henti2 dari semalam..cha dh 2kali bangun n sambung tido dalam buainye...sonot gak cha bgn lmbt..tkde la byk karenah nk kena layan..leh mommy senang2.hehe..layan blog..wahhh...perot lapar...mls nk makan paprik semalam...hiruk pikuk suasana di kawasan rmh aku ni..bising jgk pagi ni..ntah ape bnda kat depan tuh..byi heli rasa cam 1inci je ats rmh aku..bising gilers...tk suke...byik ayam..byi org belakang dok karaoke lagu noraniza idris..tk sukeee....memekak je tau...huhh tgk pkcik lori sampah dtg amik sampah kat area taman aku ni..sian kan..dh la ujan tp kene jgk jalankan tanggungjwab diorg..demi ank isteri...insaf sekejap..

sambil godek2 kat dapur..siap lah magee kari mommy..kena cpt2 tala magee..sebelum cha bgn titonn..nnt sebok die nk jgk...ckup la letak telur dgn ayam...sempoi2 dh ler....nk sgt mkn magee kan..sori daddy..jgn maree aa..mommy lenjan magee pagi ni....

slurppp...dh hbess....kenyang la pagi ni..even kandungan lemak kt plastik tu dlm 17.2....wahhh....tgi ke korang rs tuh???



okeh laa....adehh lupe aii tk mndi lagi yekk..huhu

5 comments:

ryani said...

patutnye hirup ngan kuah skali bagi licinnnnn...

napok bena lapa...kuakuakua

mommy otai said...

aii tk suke la kuahnye..isi je suke..ngehngehh

Anonymous said...

make la maggie kurang lemak hok dok ngepe kat tv tuh..ari2 buleh make..kekekekeke

eriey said...

make meggi pepagi bestttt..uje2 ginih xdok ubi kayu ko moh mun farah???terliur ko ubi kayu plop!!!

Anonymous said...

Musim ujan ni makan apa pun sedap. Pas tu tido. Huh..sume aktiviti yang menggemukkan badan...ha,ha,ha... (nampak megi Farah ni teringin plak kita)

 
Share

Mommy Otai | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL